W ciągu 30 dni od odebrania zamówionych przedmiotów możesz je zwrócić lub wymienić. Nie wysyłaj ich na adres podany na stronie, tylko skontaktuj się z nami mailowo [email protected]. Otrzymasz pełną instrukcję zwrotu produktów.
Pamiętaj, że koszty przesyłki zwrotnej pokrywamy wyłącznie wtedy, kiedy została ona nadana na Twój adres omyłkowo.
Należy pamiętać, że w następujących przypadkach pozycja nie podlega zwrotowi:
zwracany produkt nie jest w stanie nadającym się do sprzedaży (zadrapania, inne uszkodzenia fizyczne, brakujące części, zabrudzenia, itp.)
minęło 14 dni od daty dostawy, a powód zwrotu nie może być jednoznacznie określony (brak współpracy, brak informacji lub zdjęć, itp.).
minęło 14 dni od daty dostawy, a przesyłka została otwarta.
W poniższych przypadkach kwota zwrotu zostanie zrewidowana i pomniejszona:
w przypadku braku współpracy z firmą kurierską (np. odmowa przyjęcia zamówienia przy dostawie, nieodebranie przesyłki w przypadku, gdy firma kurierska nie może dostarczyć przesyłki, nieprzekazanie firmie kurierskiej niezbędnych informacji lub dokumentacji) (dla jedno- i dwupasmowych 30%, dla trój- i pięciopasmowych 20%).
Wszystkie produkty zwracane muszą być oryginalnym stanie: bez zadrapań, wyszczerbień czy innych uszkodzeń. Zwrócić należy całą zawartość paczki, czyli anteny, kable, części, instrukcje i inne, łącznie z nieuszkodzonym opakowaniem.
Realizacja zwrotu może zająć od 2 do 6 tygodni od chwili odebrania paczki w naszym centrum. Potrzebujemy tego czasu na dokonanie weryfikacji produktu oraz finalizację zwrotu środków.