Gwarancja

Jeśli chcesz skorzystać z gwarancji, postępuj zgodnie z instrukcjami:

  • skontaktuj się z centrum wsparcia;
  • przekaż informacje i problemie i załącz zdjęcia lub filmy
  • poczekaj, aż specjalista centrum wsparcia pomoże albo w naprawie produktu, albo zasugeruje jego wymianę.

Jeśli będziesz zwracał produkt:

  • zostaniesz poproszony o wysyłkę zwrotną zgodnie z wytycznymi polityki zwrotów;
  • po odebraniu produktu w naszym magazynie sprawdzimy, czy opisany problem istnieje i wydamy opinię o wymianie produktu lub zwrocie pieniędzy zgodnie z wytycznymi polityki zwrotów.

Gwarancja zostanie rozpatrzona negatywnie, jeśli:

  • uszkodzeniom fizycznym uległ którykolwiek z elementów zestawu;
  • dokonano otwarcia i próby naprawy przedmiotu;
  • klient nie dostarczy żadnego dowodu na niesprawność produktu;
  • klient nie przedstawi dowodu zakupu (maila, faktury itp.)