Jeśli chcesz skorzystać z gwarancji, postępuj zgodnie z instrukcjami:
- skontaktuj się z centrum wsparcia;
- przekaż informacje i problemie i załącz zdjęcia lub filmy
- poczekaj, aż specjalista centrum wsparcia pomoże albo w naprawie produktu, albo zasugeruje jego wymianę.
Jeśli będziesz zwracał produkt:
- zostaniesz poproszony o wysyłkę zwrotną zgodnie z wytycznymi polityki zwrotów;
- po odebraniu produktu w naszym magazynie sprawdzimy, czy opisany problem istnieje i wydamy opinię o wymianie produktu lub zwrocie pieniędzy zgodnie z wytycznymi polityki zwrotów.
Gwarancja zostanie rozpatrzona negatywnie, jeśli:
- uszkodzeniom fizycznym uległ którykolwiek z elementów zestawu;
- dokonano otwarcia i próby naprawy przedmiotu;
- klient nie dostarczy żadnego dowodu na niesprawność produktu;
- klient nie przedstawi dowodu zakupu (maila, faktury itp.)